magento extention

magento extention teaserbox zorgt er voor dat je heel gemakkelijk een slider kan toevoegen op je homepage. Door deze slider kan je nog mooier je producten tonen, om zo je product op een aantrekkelijker manier onder de aandacht te trekken.

Het installeren is gemakkelijk, waarbij je na installatie de verschillende dingen kunt instellen. Zo kan je de richting van je slider instellen, de afbeeldingen voor je diashow en het formaat van je slider is instelbaar. Er zijn vele andere sliders beschikbaar, echter deze is flexibel, makkelijk en geeft een mooie weergave.

De magento extention slider is als volgt opgedeeld: grote banner waar jij je product goed op toont, links of recht daarvan heb je een kleine tekst (one liner)  met daaronder een link button. De link hier achter kan je zelf instellen en kan dus leiden naar het specifieke product of een landingspagina. Onderin de slider vind je de naam van de slider, waarbij deze verspringt als de slider verwisselt van product. Hierdoor blijft het voor de webshop bezoeker heel overzichtelijk en zal die makkelijk de web terug vinden naar zijn favoriete slider.

magento extention

magento webshop extention

slider extention

 

Wat zijn nou de voordelen van een slider

De slider magento extention kan zorgen voor een hogere conversie in je magento webshop. Conversie is het aantal bezoekers wat ook daadwerkelijk een aankoop in je webshop doet. Een hoge conversie heb je als van de 100 bezoekers 50 mensen iets koopt en je hebt een lage conversie als van de 100 bezoeker er maar 2 iets kopen. Een slider kan er dus voor zorgen dat meer mensen iets kopen in je webshop.

Daarnaast kan de magento extention slider er voor zorgen dat er meer wordt evrkocht van 1 product. Mensen zijn in een webshop vrij lui. Bezoekers houden namelijk niet van scrollen en zullen dus eerder op een afbeelding/ knop klikken die ze boven de scroll lijn zien. De banner zit hierboven, dus het percentage wat hier op klikt was hoog zijn. Plaats daar dus ook een product die je veel op voorraad hebt, aantrekkelijk is voor de bezoeker en wel een product is die gelijk is aan je website adres. Ik zal hier even ene voorbeeld geven ter verduidelijking. Je hebt bijvoorbeeld schoenen.nl, dan plaats je niet in je slider een t-shirt, omdat mensen dan denken dat ze op de verkeerde site zitten. Je bezoeker komen namelijk voor schoenen. Plaats je een schoen in een slider die alleen in de maat 41 op voorraad is, dan zal iedereen die niet maat 41 heeft teleurgesteld zijn en eerder weg gaan van je webshop.